השר דני דנון ימונה לשגריר ישראל באו"ם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר דני דנון ימונה לשגריר ישראל באו"ם
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפתעה במערכת הפוליטית: ראש הממשלה המשמש גם שר החוץ בנימין נתניהו החליט למנות את דני דנון, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, לשגריר ישראל באו"ם.

    יצוין כי השר דנון מכהן כחבר כנסת משנת 2009 והשתתף במשלחות הסברה רבות בשנים האחרונות. ב-9 השנים האחרונות מכהן דנון כיו"ר "הליכוד העולמי" ואחראי על פעילות ההסברה וקשרי החוץ של תנועת הליכוד בעולם. דנון כיהן כשליח הסוכנות היהודית בפלורידה ובמסגרת תפקידו עסק בין היתר בעידוד עלייה ופעילות הסברה באוניברסיטאות בארה"ב. דנון סיים לימודי תואר ראשון ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת פלורידה אינטרנשיונל (F.I.U.) בארה"ב והוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעקבות המינוי כי "השר דנון נענה לאתגר חשוב שהצבתי בפניו. בימת האו״ם חשובה בעת הזאת, ואני משוכנע שדני ייאבק בכל כוחו להציג את האמת בזירה הבינלאומית".

    השר דני דנון אמר כי "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי לייצג את ישראל באו"ם בתקופה מאתגרת. אעשה הכל כדי לקדם את עמדותיה הצודקות של מדינת ישראל".

    השרה לשוויון חברתי, ח״כ גילה גמליאל אמרה כי  "אני מברכת את חברי לסיעה, השר דני דנון, על מינויו לשגריר ישראל באו״ם. בימים אלה בהם האתגרים הבינלאומיים מולם ניצבת מדינת ישראל הופכים לקשים יותר ויותר, אין צורך להכביר במילים על חשיבות ורגישות תפקיד השגריר באו״ם. אין לי ספק שדני הוא האיש הנכון במקום הנכון והצלחתו היא הצלחת כולנו".

    אולם מנגד, באופוזיציה תקפו את המינוי, ציפי לבני ציצה וכתבה כי "נתניהו מפקיר את מדינת ישראל בקרב המדיני הקשה בזירה הבינלאומית, ומעדיף את האינטרס האישי שלו במרכז הליכוד על פני האינטרסים הבטחוניים של ישראל".



    0 תגובות